tisdag 31 augusti 2010

Blogg problems

Igår kväll tänkte jag fixa till bloggen, lite pimpning. Det hela slutade med efter många timmar och bedrövelser att jag fick återskapa en ny layout som liknar den gamla så mycket som möjligt. Den jag hade tidigare som jag egentligen gillade mest (pimpningen blev inte bra) hade då helt försvunnit. Men jag ger inte upp ännu kanske kan få fram den idag. Hade svårt att sova sen (alltid sömnproblem när jag har varit länge vid datorn) läste i Eckhart Tolle´s bok, Oneness With All Life, kan detta vara något att ta till sig: The primary cause of unhappiness is never the situation but your thoughts about it: Här är iallafall en bild från ett favorit fik här i Riga!

2 kommentarer:

  1. Men Oj! vad hände? men denna är väl inte så fel heller...Smaskig fika! Tolle är super! kramis Anna

    SvaraRadera
  2. Tänker ofta att jag ska hotta till min blogg, ....men det stannar ofta vid tanken.
    Man blir bara frustrerad när det inte fungerar och precis som för dig, stör det nattron.
    Bättre att då, att ta en fika på det där trevliga fiket.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera