söndag 29 augusti 2010

Riga idag söndag

Igår kväll var mannen och jag å åt och roade oss på ett riktigt mysigt ställe i Riga. Det skulle vara en blues klubb men jag tycker nog att det var mer blues/rock, vilket inte alls är fel. Dom kör live band fredag å lördag, så det blir nog fler besök där!! Eftersom vädret är regnigt och trist idag så visar jag några bilder ifrån förra veckan då"vår" park var i strålande solsken. En mycket liten flodbåt. Ett sånt vackert fågelhus! Vi möttes i parken. Såna här små vagnar där man säljer glass och dricka finns det precis överallt.

1 kommentar:

  1. Hej Annika! Tack för din kommentar om mitt lapptäcke, kul att du hittat till min blogg! Nu får jag anledning att slinka in på din framöver. Jag gilar verkligen den fina gröna skålen i förra inlägget. Den hade fått följa med mig hem också! Ha det bra, Helena

    SvaraRadera