torsdag 23 december 2010

Ha en underbar jul!!

Till er alla vill jag ge en underbar julhelg! Njut och försök att inte stressa. Läs, ät choklad och marsipan, drick varm choklad, vin och champange titta på roliga program, ät god mat, gå ut i snön (om du vill) gå på midnattmässa (det brukar vara magiskt) och skratta mycket!!! Kram till er alla. I vår gran bor det två vita ugglor. Inte en enda röd kula i år!! Har kört rött å guld sååååå länge, så nu fick det vara slut! Vitt, vitt, silver och grönt är det som gäller i hemmet i år.

2 kommentarer:

  1. Hej Annika.
    Tack för dina fina hälsningar.
    Jag var tvungen att läsa upp det du skriver i detta inlägg för maken.Hoppas inte det gjorde något? Vi är båda överens om att din hälsning är den bästa julhälsningen som vi hört hittills.
    Mycket härliga goda råd.
    Nu har jag också njutit så kolossalt av din fina Rom resa.
    Oj så magiska kyrkor. Tänk en dag ska jag dit, det måste jag.
    Det ser helt underbart ut.
    Sen vilken gran, så läckert. Ja det är så snyggt med vitt och silver.
    Du fick nog en färgchock hos mig.
    Ja men det är roligt med omväxling.
    Nu önskar jag dig en underbar Jul.
    Varmkram Zara

    SvaraRadera
  2. En riktigt God Jul önskar jag dig och din familj ♥♥
    Camilla

    SvaraRadera