lördag 12 mars 2011

Riga nu idag

Idag har jag har gått å gått, suttit på kafeér (de är ju inte så svårt) promenerat lite till, varit på museum å gått ett par timmar till å ett varv på restaurange. Jag har hållit mig hemifrån....... mannen har VÄRLDENS magsjuka å i morgon skall jag sitta på ett plan till Sverige och på måndag på ett plan till Spanien. Jag är dö rädd att bli smittad!!! Ja, ni lär ju få höra hur det blev. Ja, det heter faktiskt så!!! Det är ett jätte bra kafe´, ( av namnet så kanske det är lite svårt att förstå !?).

2 kommentarer:

  1. Interesting photos! I see you still have a lot of snow piled up. I hope spring comes to you soon.

    SvaraRadera
  2. Hi Annika,
    I'm glad you liked the Bucharest post on my blog and thanks for your comment which made me come to your blog to see your great pictures of Riga. I would love to visit, it looks beautiful!
    kathy

    SvaraRadera